Őszi Haul-Glamour-napok stb.

 Őszi HAUL
Glamour napok,Müller akció és a többi

Ígérem, a poszt többi képe jobb minőségű :)

Ha már ennyire az Ősz közepén járunk és most a Tegnapi nappal lezárult a Glamour-napok shopping vadászatával töltött időszaka,gondoltam megmutatom,hogy én miket szereztem be az Ősz első szakaszában. A Shopping ünnepeken sajnos nem tudtam olyan aktívan részt venni, mint ahogy azt terveztem lelkileg és anyagileg,de azért velem is haza jött két kis apróság,az egyiket imádom,a másikat pedig legszívesebben a falhoz vágnám,de erről majd a bejegyzés lényegénél teszek konkrétabb megjegyzést! :)

Apropó, olvastátok Fanninál,hogy mi mit csináltunk a Glamour-napok alatt? És a Vlog beszámolómmal hogy állunk?:) Ha még nem láttad a beszámolóinkat ne maradj le róla, nagyon szuper helyen voltunk!

Na de akkor nézzük is azokat a szerzeményeket!



 A Glamour-napookra konkrét listám volt, melynek élén egy fehér arcfesték foglalt helyet,megfizethető árban és persze a lehető légbőrkímélőbb fajtából.

A Müllerbe tudtam,hogy lehet kapni,de nem igazán tudtam semmit a márkáról,még is úgydöntöttem,hogy hazajön velem,hiszen a Sante egy natúr kozmetikumot forgalmazó márka, ráadásúl a termék GYEREKEKNEK (!) készült, így logikusnak gondoltam,hogy kíméletes a bőrrel és a szemekkel.EGY FRÁSZT!
Szárazon.
Az 1200 forintos, tégelyes (6 ml) kiszerelésű festék alig pigmentált, próbáltam szárazon és nedvesen is, nedvesen pedig még rosszabb volt a helyzet,mint szárazon. Az illata tipikus natúr kozmetikumos,az állaga körülbelül az Essence géltusához hasonlítható,talán még kicsit keményebb.
A pigmentálatlanság volt a legkisebb baj,ha azt nézzük. A bőrre felvéve nagyon nehéz/zsíros érzésünk támad,mintha két kiló alapozó lenne az arcunkon előtte vastagon bekenve zsírral, a lemosása nehéz, utána egy jó kis arckrém ajánlott, hogy nyugtassa a bőrt.

FIGYELEM: SZEM KÖZELÉBE NE KERÜLJÖN,MARHÁRA CSÍP!


Müller-Sante-1200 forint


Az új kedvenc barátom, a nevetségesen olcsó és hihetetlenül szuper Body&Soul szemhéjpúder ecset!
Nagyon finom, puha lapos,de pufi ecsetről van szó,mindössze kb. 360 forintért.
Nejlon szálakból készült, szemhéjpúder felvitelére a mozgószemhéjra tökéletes, satírozásra nem alkalmas,annyira nem laza szőrű.

Müller-Body&Soul- kb. 360 forint

 
Ezt a szerzeményt igazából már láthattátok, de gondoltam kicsit bővebben is beszámolok a méltán nagy népszerűségnek örvendő NYX Jumbo pencil-el való kapcsolatomról.

Egy szép napon betértünk a Müllerbe és észrevettem,hogy van még egy aprócska kis állvány amin vannak még NYX cuccok, és mivel már régóta fájt a fogam egy NYX-es apróságra egyből belemásztam a kínálatba és kerestem a "Milk" árnyalatot, mivel a csodálatos Alexandra is ezt használta minden egyes sminkeléshez annó és ki akartam próbálni,hogy mit is tud egy a szemhéjszínező ceruzácska,de sajnos csak barna és... hát barna árnyalatú maradt,úgyhogy találomra haza jött velem a 602-es Dark Brown árnyalat.

A véleményem pedig az,hogy még jó,hogy többnyire a YouTube guruk csak szemhéjpúder alapnak szokták használni, mivel annyira krémes és mászkál az egész,hogy másnak nem is lenne jó, egyébként pedig szeretem, mert jól ellehet dolgozni krémessége miatt, nagyon erősen pigmentált, és sikálás nélkül az Isten se hozza le az ember bőréről.

602-Dark brown árnyalat
A képen élesben, szemceruzaként láthatjátok, a felső szempilla tőnél és az alsó vízvonalon, mint láthatjátok szemceruzaként nem annyira állja meg a helyét.

Müller-NYX-500 forint - TI IS BESZEREZHETITEK MOSTMÁR SZINTE BÁRMELYIK NYX TERMÉKET! További infó a NYX Magyarország Facebook oldalán!


 Őt pedig egy barátnőmtől örököltem meg, éppen hogy használta és mivel nem vagyunk szájfájosak átruházta rám, ezt a csodaszép babarózsaszín Miss Sporty (009 Innocence)rúzst. Többet nem is kell mondnom, mint,hogy szeretjük egymást :) Tökéletes pigmentáltság, krémesség.

Ahogy a képen is látszik..

Aztán persze B-vel muszáj volt beszereznünk a kettes csomagolású Essence spirálokból, mert én a lilára pályáztam Ő pedig a kékre, úgyhogy hazajöttek.
A lila Get Big! Lashes triple 3 Black szempilla spirál hatalmas szempillákat és extra feketeséget ígér a vásárlóknak. 
A keféje átlagos, kicsit pufibb és kicsit kevesebb "anyagot" szedhetne fel,de így is teszi a dolgát,nem kellemetlen a többlet.
Szemceruzaként a fent látható barna NYX-et használtam.
Szóval,ahogy képen is látszik, nagyon jó munkát végez a pillákkal, szép feketék és hosszúak lesznek!
Megvagyok elégedve, ár-érték arányba messze a legjobb,s sőt!

Rossmann- Essence- Kb. 650 forint (kedvezményes kuponnal vettük)



Ezt a Goll márkájú, elegáns cipellőt a nevelőapukám anyukájától kaptam ajándékba, különböző formájú és méretű szegecsekkel van kirakva az eleje, úgyhogy még divatos is :)


Ezt a kötött pulóvert a Dorothy&Aby-ben vettük B-vel potom 1690 forintért, ami elég alacsony ár,ahhoz képest,hogy egy Tally Weijl-es darabról van szó.
Sajnos az első mosás után ki nyúlt, úgyhogy új gazdát kell neki keresnem, rám így már nagy.
 

Dorothy&Aby- Tally Weijl- 1690 forint


Ez a cuki, szőrmók szintén ajándék volt. Régóta szemezgettem az ilyen típusú mellényekkel most pedig egyszerre kettő is az enyém lett és nagyon szeretem Őket. Ez a fehér darab a NEXT egyik gyerekek kollekciójából való.

Xoxo.Mia

2 megjegyzés:

  1. A Mülleres ecset nálam is nagy kedvenc, több darabot is vettem már belőle :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudod,hogy alapozó ecsetük van.e?

    VálaszTörlés