Díjat kaptam és adtam :)


Egy ideje kering a "The Versatile blogger Award" amit én is kiérdemeltem, Negiluy jóvoltából, akinek nagyon szépen köszönöm ezt a kis kedvességet, ezekért éri meg igazán blogolni! Ráadásul  mikor megkaptam a kis díjamat, már tudtam is, hogy kik azok a csodaszép hölgyemények, akik az én szememben egyértelműen kiérdemelték! 

A szabályok: 

1) Helyezd el a díjat a blogon
2) Linkeld be, aki jelölt téged
3) Jelölj te is blogokat a díjra
4) Értesítsd őket a jelölésről
5) Írj 7 dolgot magadról

Az én jelöltjeim:

Csajszik imádlak titeket, és mindent amit csináltok! ♥

7 dolog rólam:

1.) Hatalmas Harry Potter mániám van- Potterhead
2.) Imádok utazni, Magyarországon belül és Külföldön egyaránt
3.) A húgom a legjobb barátnőm ♥
4.) A mekis sült krumplit a fagyiba mártva eszem *hihi*
5.) Iiiimááádom a Francia Bulldogokat !
6.) Kígyó és áfonya fóbiám van
7.) Nagyjából mindenre allergiás vagyok: dió, kókusz, pisztácia, mák, laktóz és a többi, és a többi


xoxo.Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése