TESZT- MAC Cremesheen Glass Fashion Whim árnyalat

Teszt
MAC Cremesheen Glass 
Fashion Whim árnyalat


Véééégre! Végre nekem is van MAC termékem, amit a hétvégén megrendezett Xmas Blogger Shopping Day-en vásároltam kedvenc Bloggerináim egyikétől, Maggie-től, aki a Beauty Junkie írója! Nagyon korán kimentünk a barátnőimmel, nehogy elhalásszák az orrunk elől a legjobb cuccokat (legjobb? Minden a legjobb volt, haza vittük volna legszívesebben az összes árút!). Nézelődtem vagy egy órán át, amikor is Maggie drága kipakolta a sminkjeit, úgy vetődtem a rúzsokra mint majom a banánra, és körülbelül harmadiknak akadt a kezembe ez a MAC szájfény (na meg még más is, de arról majd máskor, másik posztba) és a szívem akkorát dobbant, hogy csak csuda! Aki ismer tudja, hogy imááádom az ajakra készült termékeket és mindig is vágyakoztam valami MAC-esre, így mikor megláttam a 2000 forintos árát nem is volt kérdés, hogy megéri-e nekem. Haza jött velem, úgyhogy be is mutatom nektek ezt a drágaságot.

*Ha butaságot írok, elnézést nem sok mindent tudok a termékről, mint elmondtam ez az első a márkától*


A választottam a Cremesheen Glass kollekciójából származik, ami ötvözi a MAC rúzsok pigmentáltságát és a MAC szájfények ragyogását, több helyen a "telt színű szájfény" definíció használják a termékre, ami egyébként ha jól tudom az állandó termékek közé tartozik a márkánál. Ennek a darabnak az árnyalata a "Fashion Whim" vagyis a "Divat Hóbort" árnyalat ami találó, hiszen egy ilyen rózsaszínes-nude árnyalatot bárki viselne shoppingolás közben.


A felvitelről és az állagról is megejtenék pár szót: a felvitelhez egy átlagos applikátort kaptunk, egyszerű felvitel, bár én az ecsetes szájfényt jobban szeretem. Az állaga nagyon krémes, viszont eléggé ragadósnak találom, és ez furcsa, nem vártam volna a MAC-től, de majd megszokom :)


És akkor élesben is. A kép nagyon szépen meg mutatja a szájfény fényességét és erős színét is. A szájfény felett pedig a másik vásárolt termék látható, amit majd hamarosan láthattok is! Összességében nagyon meg vagyok elégedve a termékkel viszont a ragadóssága kicsit elkeserített. Sajnos az áráról nem tudok nyilatkozni, de szerintem körülbelül 5000-6000 forint között lehet kapható.

xoxo.Mia





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése