Életképek: Karácsonyi Blogger események ♥

Életképek
Karácsonyi Blogger események

Az elmúlt egy hétben részt vettem a Prestige P. által egy Macaron készítő tanfolyamon a Sugar! Shopban valamint a Xmas Blogger Shopping Day-en is az Ötkertben, erről láthattok most képeket.


A Sugar! Újpesti üzletében voltunk a lányokkal és mindenki kapott egy-egy kötényt, amit haza is vihettünk a nap végén! Juhuuuu!


Macaront sütöttünk, ami bár nem olyan nehezen elkészíthető édesség én biztos nem állnák neki otthon elkészíteni egyrészt nem hiszem, hogy lenne otthon feleslegesen x kiló mandula liszt, másrészt bevallom, nem is ízlett különösképpen az édesség.


A "menő" tükrös kép Pannival ♥


A kész művek, csillámporral és gyöngyökkel. Jázminos, csokis ízesítéssel.



A voilamode.hu Bloggerinájával Krisztával.


Potter kedvelő társammal Ronival, aki nem más mint az egyik Bikira lány.


Kinyomtuk! És hát... na mindegy :D


A rendezvényre Glamoureverything Fruzsival érkeztem ♥


Az isteni málna püré töltelék. Magába szerettem volna befalni.


Ismét Pannival. Mindketten arany nyakláncban érkeztünk :)


Krisztivel dolgoztunk a kis sütiken.

Fésüs Netti nagyon édes volt, vele a Szütyő blogon találkozhattok.

Nyomtam egy Selfiet, ami barátnős képnek készült csak a drágám az utolsó pillanatban rájött, hogy Ő ehhez túl szégyenlős ♥


Iszak Esztivel, aki hihetetlen bájos és odáig volt a hajamért, meg vissza ♥ :$ 


Maggie ♥ Imááádom! Vásároltam is nála két terméket.


Egy kis kirakat átrendezés Maggie asztalánál, segítettünk! :)

xoxo.Mia




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése