Teszt: L'oréal Skin Perfection Micellás víz

L'oréal Skin Perfection Micellás víz
TESZT


Mióta Szandránál először olvastam a micellás vízről, azóta szeretném őket kipróbálni és az egyik nagyon hasznos posztja alapján megtudtam, hogy Ő melyikről mit gondol. Ez alapján nagyon szimpatikusnak bizonyult a L'oréal Paris vize, aztán nem olyan régen a Garnier is kiadta a maga változatát, és ahogy esik úgy puffan alapon (amelyiket előbb találok) vásároltam meg az én micellás vizemet, ami végül is az előbbi márka lett. A Köki Müllerben vásároltam 1490 forintért.

 

Most pedig beszéljünk arról, hogy mi is ez a termék és mit ígér: A termék a L'oréal Paris márka Skin Perfection 3in1 Purifying Micellar Solution terméke. A víz egy három az egyben hatású arclemosó: eltávolítja a sminket, a szennyeződést és nyugtatja a bőrt, magas hatást ígér valamint nem vált ki allergiás reakciót sem (illatanyag mentes!).



Bár még soha nem használtam semmilyen micellás vizet, és a sminkeltávolító kendőkre esküszöm (Pontosabban erre a darabra, de már régóta nem találok ilyent, úgyhogy helyettesítenem kellett valamivel) a  véleményem pozitív, nagyon jól eltávolítja a szennyeződést és a sminket, nem csalódtam benne! A vízálló spirált és tust minden nyavalya nélkül eltávolította, sőt még egy szórakozó hely pecsétjét is ezzel suvickoltuk le :) A csomagolása nekem nagyon bejön, letisztult, tetszik, hogy látom mit is kenek magamra és az is, hogy kristálytiszta a termék. Talán az egyetlen negatívum, hogy nekem csípte a szememet, de az egyértelműen az én hibám volt, ugyan is az első használatkor belespricceltem a szemembe :D 

Összesítés:
Egyértelműen az egyik legjobb arctisztító amivel találkoztam.
Sminkeltávolító hatás: 10/10
Ár-érték arány: 10/10


xoxo.Mia


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése