NOTD - Matt, Metál és Glitterek

NOTD
Matt, Metál és Glitterek


Az utóbbi időben három új lakk is a gyűjteményembe került, az aranyos-barnás Fanni jóvoltából, a Golden Rose a Naillandből és az Essence-es fedőlakk a kifutó termékek akciójának köszönhetően, így gondoltam, hogy készítek valami szép kis lakkozást, ha már van miből.


De, még mielőtt megmutatnám a kész lakkozást, beszéljünk magukról a lakkokról. A Golden Rose Matte lakkját a Naillandben vásároltam 690 forintért, és nagy dilemmát okozott a kiválasztása, mert szerettem volna már nagyon egy matt lakkot, csak azt nem tudtam, hogy milyen színben, végül ezt választottam, hiszen az arany és barna színek sokszor megfordulnak az outfitjeimben, így nagyon szép kiegészítése lenne egy ilyen összeállításnak.

A lakk mint említettem végül egy aranyos, homok színű árnyalatban jött velem haza még pedig a 20-as számú. Felkenéskor még inkább az arany szín érvényesül, kicsit fényes és csillámos, viszont a hihetetlen gyors száradás után a matt lakkozás már inkább egy világos, homok színné változik át.


A másik főszereplő az Essence Colour and Go régebbi kiadásának a 33-as Just In Case darabja, amely egy aranybarnás,(metálos) árnyalatú lakk. Ahhoz képest, hogy egy élég régi darab, nincsen beszáradva, nem sűrűsödött, de még csak nem is bűzös az illata, ami számomra szokatlan dolog az Essence lakkokat ismerve.


Fedőlakként, valamint a lakkozás kiegészítőjeként a tegnap vásárolt Essence Nail Art Special Effect topperjét használtam a 15-ös Glitter on me árnyalatában, ami egy csillámos, glitteres darab és már régóta fájt rá a fogam, így mikor a Dm-ben megláttam a kifutó termékek között, azonnal lecsaptam rá, hiszen 350 forintért a hülyének is megérné. Otthon, kibontás után viszont kicsit csalódnom kellett, ugyan is a lakk besűrűsödve ült az üvegben, de hála istennek még használható.

És végül lássuk a Mai lakkozást:



Hogy tetszik a lakkozás, ti mire csaptatok le a kifutó termékek közül?

xoxo.Mia




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése