TESZT: Sigma Eyeshadow Base

Teszt
Sigma eye shadow base 


A mai tesztalanyom az egyik Xmas Blogger Shopping Day-es szerzeményem, amit a MAC szájfényhez hasonlóan Magditól vásároltam meg, ugyan is régóta ki szerettem volna próbálni egy Sigma terméket és mikor megláttam, hogy ráadásul arany színű is a kis bázisunk nem hagyhattam ott (egyébként ha jól emlékszem volt még lila és talán ezüst vagy zöld színekben?).

A csomagolásról: 


Egy arany-fekete Sigma logós üveg tégelyben tároljuk a kis arany bázisunkat, alul a megnevezéssel, árnyalattal, forgalmazóval és a többi dologgal. A tégely teteje alatt egyébként még egy műanyag fedő is van, ami megvédi a kiszáradástól és mindentől a festékünket, ezt a műanyag dolgot leginkább a műköröm zselé fedőjéhez tudnám hasonlítani.


A választott árnyalat a Dare: Unveil nevet viseli, egyébként még 
a következő árnyalatokban vásárolhatjátok meg a Sigma webshopjáról ( a színekre rákattintva láthattok róla képet):

-Awake: rózsaszínes
-Composed: mogyoróbarna
-Dash: szilvaszín (ez volt a másik megvásárolható)
- Neutralized: natúr, barackszín
-Persuade: nude 
- Pursue: sötét lila
- Sculpt: szén árnyalat
- Spy: zöldes vöröses (WOW)
-Strike: burgundi 


Szóval akkor itt lenne Ő élőben, nagyon szép fémes, metálos arany szín. Szerintem minden sminket imádó leányzónak kell egy tökéletes arany szín a sminkkészletébe és számomra ez az egyik ilyen "tökéletes arany", ha egy fémes sminkhez van kedvem.


Nappal, természetes fénynél


Este, vakunál.

Szerintem nagyon jó kis szemhéj alap, az arany színt nagyon szépen kihozza, de akár magában is megállja a helyét, sőt szerintem arany tusként is lehetne alkalmazni. Találkoztam már tartósabb krémállagú alappal, de megvagyok vele elégedve, szilveszterkor egy arany-burgundi sminket készítettem el vele, és sokáig tartott, csupán az este végére kezdett el elmászkálni.

Összességében:
Nagyon jó, tartós, de azért én sokallom azt a 13$, mert egy idő után nekem elmozdult.

xoxo.Mia




4 megjegyzés:

  1. Én egy nude árnyalatot próbáltam, de nekem is elmozdult :/ Kár értük!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg kár érte, a Sigmától valahogy ennél többet várnék... Ezek szerint a Color Tattoo egyeduralma nem nagyon van veszélyben :-)

    VálaszTörlés
  3. Szép lenne, de az ára nekem is kicsit sok, főleg így, hogy azért nem bírja olyan jól mint egy Color Tattoo, ami azért ennél olcsóbb.

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon gondolkozok, hogy megérné inkább egy pár darab Color Tattoo-t vásárolnom.

    VálaszTörlés