Jessica Buurman kívánságlista 2015

Jessica Buurman kívánságlista
2015

JESSICABUURMAN.COM

Szépséges napot drága olvasóim! Mostanában egyre jobban rákaptam a netes vásálásra, hiszen a különböző oldalakról sokkal könnyebben lehet vásárolni egyedi darabokat, illetve a bevásárló központokba tömörülő rengeteg embertől sem kell félnünk. Eleinte féltem, hogy elbénázom, nem lesz érthető, hogy hogyan is kell rendelni, nem érkezik meg a csomag stb. de teljesen átlátható, gyors és egyszerű egy-egy ilyen shoppingolás, úgyhogy mostanában sok kívánságlistát illetve webshop bemutatót láthattok, remélem, hogy nem bánjátok :-)

Ebben a bejegyzésben a Jessica Buurman webshop kerül terítékre, az oldalt MASNI Eszter-Virág által találtam meg, az első ami felkeltette a figyelmemet az a gyönyörű cipellők választéka illetve az egyedi ruhadarabok.

Bár az ár itt kicsit magasabb mint ahogy azt idáig megszoktam, mégis (mivel egyedi darabokról beszélünk) van akinek megéri.

Most pedig nézzük a kedvenceimet:

MALLOY Flower Embellished See-Through Lace Dress


KATY Off Shoulder Flower Embellished Dress

FARAH Tassels Square Vest


KEISHA Striped Printed Dress
Ez a ruha teljesen Én vagyok :-)

SINGH Basic Stiletto Heel Metallic Pumps

JUDIE Open Toe Lace Up Bootie Sandals

DWYER Chain Embellished Ankle Boots



Remélem, hogy tetszett és hasznos volt ez a kis ismertető.
xoxo.Mia



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése