OOTD | Fesztivál szettek

Fesztivál szettek
OOTD


Sziasztok,

Három hét kihagyás után ismét új videóval jelentkeztem a YouTube csatornámon, ezúttal a fesztivál sorozat második részét hoztam el nektek, melyben 3 nagyon egyszerű fesztivál szettet mutatok be.

A ruha összeállítások középpontjában egy régebbi Levi's magas derekú farmershort áll.

Az első szett egy csajosabb, hétköznapibb összeállítás, semmi extra: virágos croptop, mely a H&M-ben most csak 700 forint, a naci és egy egyszerű fehér-fekete műbőr papucs, és persze egy napszemüveg, mert fontos, hogy óvjuk a szemünk világát.

A második a kedvencem mind közül, én biztosan abban megyek, bár a fehér miatt kicsit rizikósabb, hiszen tudjuk, hogy nem éppen a tisztaságról híresek ezek a fesztiválok, mondjuk éppen ezért választottam egy kényelmes, de már nyúzott CinCin Amica SlipOn-t a szettemhez. A karkötő nagyon király, Mexikóból kaptam.

A harmadik szett az ismerőseim kedvence, igazi fesztivál szerkó. Fekete oldalt hosszabban kivágott, bandás felső, ami nagyon passzol a farmerhez, a cipő pedig kihagyhatatlan volt 9000 forint helyett, most 2000 forintért. A fülékszer pedig a szegecsekkel jó kiegészítőnek bizonyult.

Fesztivál sminkek:



Mia

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése