JOY-F&F Az év bloggere díjátadó '15 | MIA MAY

Joy és F&F
Az év bloggere díjátadó
2015


Dina és Virág (viragslab.com)

Még nyár végén vagy ősz elején került megrendezésre a Joy és az F&F közös blogger reggelije amikor is ismertették velünk az idei "Az év bloggere" verseny feltételit és menetét, majd pedig finom reggeli mellett megismerkedhettünk a téli illetve az ünnepi ruhakollekcióval. 

Az őszi blogger reggelin készült kép az ünnepi kollekcióról

A csodás kollekció már akkor megihletett, hamarosan láthatjátok is a projektet, ami a gyönyörű ruhák részvételével készültek. 

A versenyt tavaly már végig követtem, akkor még apró bloggerként jelentkeztem, de a reménytelenek nyugalmával indultam, így meg sem lepett, hogy nem kerültem be a versenybe, azonban idén indult külön vlogger kategória is, így minden mindegy alapon gondoltam beadom idén is a jelentkezést, ezúttal abba a kategóriába amelyikbe valóban beillik a munkásságom.



Múlt hónapban kaptam a meghívást a rendezvényre, ami miatt először meglepődtem, de aztán gondoltam, hogy mivel a blogger reggelire is meghívtak, így nem is annyira furcsa, hogy a díjátadón is részt vehetek mint blogger.

Mivel ez volt életem első ilyen eseménye, szerettem volna kicsinosítani magam ezért a WonderLab kínálatából választottam egy csodaszép Bálint Sára ruhát, amihez nagyon passzoltak a Zenzero.hu rózsakvarc ékszerei, a hajamat pedig a Mustard Made It vállalta be, így nem is csoda, hogy igazi hercegnőnek érezhettem magam.


A kísérőm Dina volt a My Sweetest Heaven blog írója, az Ő szettje is fantasztikus volt, és ezúton is köszönöm neki, hogy elkísért engem :-)

A helyszín a budapesti EXTRA Bar volt, ahol finom muffinokkal, pezsgővel és egyéb ínyencségekkel várták a vendégeket. A díjátadó előtt (és khm..alatt is ...khm) végig csacsogtunk a blogger csajokkal, imádok a társaságukban lenni, jó érzés beszélgetni mindenféle bloggal vagy divattal kapcsolatos témáról.

A díjátadó műsorvezetője Ada volt, ő konferálhatta fel a jelölteket illetve a díjakat átadó személyeket is. 

A vlogger kategória alatt kezdtünk el a csajszikkal gondolkozni, hogy igazából a helyiségben nincs is senki más rajtam kívül aki vlogger lenne, azonban mivel nem kaptam semmilyen visszajelzést a jelentkezésem után, meg sem fordult a fejemben, ami ez után következett: a jelöltek között szerepeltem! 

Hihetetlen élmény volt, és bár nem Én nyertem, eszméletlen hálás vagyok hiszen, számomra ez egy újabb lépés volt az álmom felé, ami nem más mint egy WOTY jelölés ♥

A 2015-ös Joy és F&F "Az év bloggere" díj nyertesei kategória szerint


- Blogger kategória:

1. helyezet 
NAGY VIVIEN - Fiftypairsofshoes
2.helyezet
Czene Kitti - Fashi0nSoul
3. helyezet
Vivianne Rainborn - The Sovereign 

-Közönségdíj:

Szalai Nóra - FromNorah

-Vlogger kategória:

Karsai Beáta - Fashion Desire

-Junior kategória:

Istvánffy Emma - Iemma

További hangulat képek a Joy.hu oldalán








Köszönöm a meghívást, a jelölést és persze gratulálok a nyerteseknek!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése