Karácsonyi kívánságlistám | MIA MAY

Karácsonyi kívánságlistám
Mia May


Sziasztok,

hát végre elérkeztünk az év legszebb időszakához, jönnek az ünnepek és itt az ideje mindenkinek összeállítania a maga kívánságlistáját. Ugyan már a Jézuskával megbeszéltem, hogy mit szeretnék, gondoltam nektek is megmutatom, hogy mik lennének azok, amiket szívesen elfogadnék a karácsonyfa alá.


Otthon mindig megkapom, hogy "kislányom, minek neked lemez, ott az mp3, a mobil stb", de én IMÁDOM a lemezeket! Most négy kívánság listás van, mind a négy album nagyon közel áll a szívemhez. Az első talán legnagyobb vágyam Ellie Goulding Delirium című lemeze, ami egy különleges emberhez köthető, így ha nem is karácsonykor, de az új év elején beszerzem magamnak. A kedvenc dalom a Devotion, a Keep on dancin' és a Don't need nobody.
Demi Lovato Confident című albuma telis-tele van gyönyörű, vagy éppen bulis magabiztosságra ösztökélő dallal, a kedvencem a Waiting for you, ami valami hihetetlen badass szöveggel rendelkezik és a hangzása is teljesen új az eddigi megszokotthoz képest.
Selena Gomez Revival című lemeze szerintem az énekesnő karrierjében az eddigi legeslegjobb, tele hihetetlen jó szövegű dalokkal. Kedvencem... na jó, nem tudok választani :D
Tove Lo az utóbbi időben valami hatalmas nagy kedvencem lett, a Truth Serum egy kisebb rossz időszakomon segített át, így nem csoda, hogy szeretném magaménak tudni.


Minden évben van egy-egy könyves kívánságom, ezúttal a Harry Potter és a bölcsek köve illusztrált kiadványát szeretném nagyon... mármint NAGYON :D Gyönyörű képekkel illusztrálta Jim Kay az első rész történéseit, szerintem ez nagyszerű, hiszen a kisebbeket is jobban motiválja az olvasásra egy ilyen könyv. 
A másik ilyen kívánságom Nyáry Krisztián Így szerettek ők című sorozata, melyben a magyar irodalom legfőbb alakjainak szerelmi életét mélyebben fejtegeti. Én nagyon szeretem a magyar költőket és írókat, szerintem remek alkotásokat készítettek és mind hihetetlen elme volt, így nem csoda, hogy nagyon érdekel ez a könyv. Hála istennek, nagyon jó magyar tanárom volt, így már valamennyire az érettségire készülés közben megismertem a sorozatot és már most rengeteg nagyon érdekes információt tudhattam meg például az egyik kedvencem Ady Endre életével kapcsolatban.


Nagyon régóta szeretnék egy kis tengerimalacot, szóval hosszú évek után, nagyon a Jézuska tudtára adtam, hogy nagyon szeretnék egy kis szeretet gombockát. Köszöntsétek Arnold-Szotyit (ez egy hosszú-hosszú történet, videóban kifejtem bővebben), aki december 24-én csatlakozik a családunkhoz ♥


Nagyon szeretnék egy csinos kesztyűt de valamiért a családom minden évben figyelmen kívül hagyja. Tuti direkt csinálják. :D
Szerintem nagyon nőies, és csinos tud lenni egy stílusos kesztyű a hideg időszakban és amellett, hogy jó kiegészítő tud lenni még praktikus is, hiszen nagyszerűen melegíti a kezecskénket.

Nektek mi a kívánságotok idén karácsonyra?
Mia



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése