Rimmel körömlakk újdonságok | Super Gel

Rimmel körömlakk újdonságok
Super Gel kollekció
TESZT


Sziasztok,

Ez a sokadik alkalom, hogy a Rimmel lakkokról írok nektek tesztet, így igazából nem is meglepetés, hogy a márka legújabb újításáról is szót ejtek a mai bejegyzésben. 

Ha tavasz, akkor érdemes átváltani az élénkebb, bohókásabb színekre, a Rimmel London Super Gel körömlakkok között a Kate Moss által dedikált árnyalatok pedig kiválóan helyt állnak ezen a téren. Az általam választott két árnyalat a Perfect Posy (korall) és a Red Ginger, ami a nevétől eltérően nem egy piros hanem inkább egy sötétebb rózsaszín felé hajló körömlakk. 

A Super Gel lakkokról: Ha a tökéletes, tartós, ragyogó fényű lakkot keresed ezt ki kell próbálnod! Akár 2 hétig tartós manikűrt érhetsz el, két egyszerű lépéssel. 

- Vidd fel a körmeidre a Super Gel kollekcióból általad választott színt, hagyd száradni, majd ismételd meg. Nincs szükség alaplakkra, ugyanis a termék önmagában tartalmazza azt.
- Használd a Super Gel fedőlakkot.

És kész is a szuper géllakk hatás!

Mit ígér a termék? : Tartósság, egyenletes szín, géllakk hatás.

AZ ÉN VÉLEMÉNYEM:


A Super Gel lakkokat már nagyon vártam, hogy kipróbálhassam, hiszen még nem igen csalódtam Rimmel körömlakkban, és ígéretes, hogy akár két hétig is olyan manikűröm lehet, mintha csak egy igényes szépség szalonban jártam volna. 

A lakk felvitele az ecset kialakítása miatt pofon egyszerű, és precíz, szóval egy olyan csajszi, akinek nehezére a lakk pontos felvitele, szintén könnyen boldogulhat a körömfestéssel. A szín egyenletes, nem buborékos, nem csíkos, nem foltos, két vékonyabb réteg bőven elég, hamar szárad, így nem kell attól tartanunk, hogy percekig nem tudunk majd semmit csinálni. 

A lakk önmagában is szuper, de a tartáshoz és a tükörfényességhez szükség van a Super Gel "Step 2" lakkra, amely egy fedőlakként szolgál, ezzel érhetjük el az igazi lámpa nélküli gél lakk hatást.  

Tartósság: Én nem vártam meg az ígért 14 napot, de a 10. napon is még tökéletesen helytálltak az ujjacskáim.

instagram.com/tamararjz

A lakkok 20 színben kaphatóak, ebből 10 Kate Moss által megálmodott.
Az Én kedvencem : Perfect Posy

Ajánlott fogyasztói ár: 1699.-

Nektek melyik a kedvenc lakk márkátok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése