Őszintén: Depresszió, étkezési zavar, trollok (VIDEÓ)

Őszintén:
Depresszió, étkezési zavar, trollok (VIDEÓ)


Drága olvasóim!
Az utóbbi időben elég kevés poszt volt a blogon, ennek pedig bizony van oka, mégpedig, hogy az év utolsó hónapját többnyire kórházban fekve töltöttem és úgy alapjában véve 2014 szörnyű és pocsék év volt számomra így nagyon kevés alkalommal volt lelkierőm leülni megírni egy bejegyzést, de ha sikerült akkor próbáltam mindent beleadni, így nem is csoda, hogy az összes "sláger bejegyzésem" az idén született. 

Mivel egyre többen követitek a blogger és vlogger karrieremet, és a rengeteg szép üzenet mellett sokan kértek tanácsokat is így úgy gondoltam, hogy ahhoz, hogy tudjak segíteni nekem is meg kell nyílnom a nézőim/olvasóim felé, ezért a napokban leültem a kamerám elé és elkészítettem életem legőszintébb, legmeghatóbb videóját amiben olyan kényes témákról beszélek mint a saját depresszióm és az étkezési zavarom (anorexiám). Fogadjátok sok szeretettel ezt a videót:



Ha valaki még nem tette meg, de szeretne az feliratkozhat a csatornámra is, ahol lassan HÉTEZER ember követ. Wow, iszonyat nagy szám!

Puszi ♥

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia :)

    Engem nagyon meghatott a videód nagyon sok mindenben magamra ismertem. Egyetértek mindenben amit mondtál, és ne foglalkozz a "trollokkal". Te egy okos értelmes lány vagy és csak magaddal törődj ne más véleményével. Csak egy életünk van és ezt ne mások határozzák meg. Irigyek meg mindig is lesznek.

    VálaszTörlés