Rimmel Magnif'eyes paletta | TESZT


Ha valaki megkérdezi, hogy melyik a kedvenc drogériás márkám mindig a Rimmelt emelem ki a toplistások között, hiszen évek óta tőlük kerülnek ki kedvenc szempillaspiráljaim, rúzsaim és újabban az alapozóikat is megkedveltem, de sajnos nem találtam a kínálatukban számomra szimpatikus palettát vagy szemhéjpúdert, sőt utóbbiakat mindig túl gyengének találtam az elvárásaimhoz, azonban nem olyan régen a brand kidobta a Magnif'eyes névre keresztelt szemhéjpúder palettát, melynek hallatán egyből kibújtam a bőrömből olyan izgatottan vártam, hogy végre Én is kipróbálhassam a terméket.



A paletta rögtön 3 különböző változatban jelent meg, a posztban a 001-es Keep Calm&Wear Gold árnyalat összeállítást ismerhetitek meg, a 002-es London Nudes Calling egy rozé arany paletta, míg az idehaza nem forgalmazott 003-as Grounge Glamour egy füstös smink elkészítéséhez alkalmasabb sötét, dögös színeivel.


A mini palettán belül 8 szín helyezkedik el, ebből kettő-kettő matt illetve szatén matt és négy fényes. A 3 árnyalat közül számomra ez a paletta az amelyik a legpraktikusabb színeket tartalmazza, hiszen egy füstösebb barnát, egy elegánsabb aranyat és egy hétköznapi naturális sminket is könnyedén el lehet vele készíteni, nem beszélve arról, hogy kis kiszerelése miatt bármelyik táskánkban megbújhat és még tükröt is találunk benne, ami plusz jó pont. Duó applikátort is tartalmaz a készlet, de szokás szerint túl sok értelme nincsen, hogy erre pazaroltál a helyet, hiszen minőségben mínuszt kapnak ezek a kis ecset helyettesek nálam. 




És akkor, lássuk azt a medvét! Az első belenyúlás alkalmával már kiderült számomra, hogy az első, felső réteg még nagyon gyenge, érdemes róla lesimogatni, utána pedig már a paletta valóját ismerheti meg használója. A matt színek így sem a legpigmentáltabbak, de amire Én ebben a palettában használnám (halovány nomakeup makeup vagy az erősebb színek kiegészítőjeként) tökéletesen megfelel.

A többi színt viszont érdemes megemlíteni. Csodaszép fényes, és szatén matt színei egyből belopták magukat a szívembe, és már a karácsonyi viseletemet is elkezdtem tervezgetni például a palettában balról a 4. aranyló színnel. Mind nagyon könnyedén vihető fel és dolgozható el, szemhéjalapozás nélkül is megállja a helyét, de ha használunk alá egy szuper primert a színek intenzitásának fokozása mellett még a tartósságán is emelünk.

Két sminket is készítettem már a palettával, az egyikben csak ezt a palettát használtam, míg a másiknál NYX terméket is segítségül hívtam.



Összességében egy nagyon jó barnás-arany nude palettát dobott ki véleményem szerint a Rimmel, és amire kell arra pont jó, sokat fogom használni, sőt szerintem hamarosan smink videóban is viszont láthatják a YouTube csatornám követői a terméket.

Nektem mi a véleményetek? Van kedvenc Rimmel terméketek?

xoxo
Tamara

E-mail elérhetőség: tamararjzvlog@gmail.com

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése